Monday 28 March 2011

Internet Speeds in South Korea

Hyep all. Sebut pasal Kelajuan Internet Di Korea Selatan ini, mesti kita di Malaysia akan cemburu terutamanya saya, kerana Internet di rumah saya adalah yang paling perlahan dalam pakejnya. LOL. Bukan saya kedekut, tapi itu sahaja termampu setakat ini. Dalam hati mestilah mahu Internet selaju seperti yang ada di Korea Selatan ini.

Marilah kita tengok kelajuan Internet di Korea Selatan dan bolehlah kita sama-sama bandingkan Speedtest kita dengan Korea Selatan. :)

Ini adalah contoh speedtest Internet dari Korea Selatan. Adakah anda juga BEGINI? :)

Jom kita lihat pulak Speedtest Internet di rumah saya pula :
"Bagai langit dengan bumi", itulah perumpaan yang dapat digambarkan dengan hasil Speedtest saya dengan Speedtest dari Korea Selatan itu. :)

So, penutup tirai, anda diluar sana, berapakah hasil Speedtest Internet anda pula? Jom kita bersama-sama berkongsi pendapat, bercerita atau apa-apa sahaja melibatkan Internet.

p/s: Anda boleh dapatkan Speedtest seperti saya di SINI 
Interfacenya akan banyak berubah dari yang saya buat kerana saya melakukannya pada tahun lepas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates